Search

‘Not acceptable’: ADOR rejects NewJeans’ request for Min Hee Jin’s reinstatement as CEO; reaffirms internal director position - PINKVILLA

[unable to retrieve full-text content]

  1. ‘Not acceptable’: ADOR rejects NewJeans’ request for Min Hee Jin’s reinstatement as CEO; reaffirms internal director position  PINKVILLA
  2. NewJeans' plea for Min Hee Jin's CEO reinstatement rejected by ADOR; Internal Director role confirmed ins  TOI Etimes
  3. HYBE vs Min Hee-jin: Fans debate BTS' Jungkook's allegiance after a Youtuber claims star was taking a swipe at former ADOR CEO  Malay Mail
  4. HYBE shares rebound after 52-week low  The Korea JoongAng Daily
  5. NewJeans and their parents hold emergency meeting with new ADOR CEO  Editorji

https://news.google.com/rss/articles/CBMi-wFBVV95cUxQb3NzQnVJVUJaZDZnWGhmX0FvWEMzX3NGM1RjcXB4NFpfWC1mR3Z6djZ2YlpqSmc5M251bGp2ek1WRjFQYW83YzNTTnVwNU43Uzd3WE1lM3htSERvSkZiamN3dUFBZWRNOGk1aGZQNFUtdEhQNlJ4NnJLZzJVZHZHSFJZcllfaUZPSjBkOVF3aV9pOVVETENvMmVmVG5YVGdMQ3VwOHVPY2dMSW5ETEk3YWtsM3NxOWxtNE5QcWU3clF0MzJrV203NmhIWnJKeS01bTdMZG03OUY2VEVISER6d0J5dXNTZFkxUkc4ajMwUHVqd1RTVFJXVkR6SQ?oc=5

2024-09-25 08:08:38Z

Bagikan Berita Ini

0 Response to "‘Not acceptable’: ADOR rejects NewJeans’ request for Min Hee Jin’s reinstatement as CEO; reaffirms internal director position - PINKVILLA"

Post a Comment

Powered by Blogger.