Search

“We will stick to regulations and respond calmly”- HYBE Label’s new CEO Lee Jae-sang responds to NewJeans' Min Hee-jin CEO reinstatement request - Sportskeeda

[unable to retrieve full-text content]

  1. “We will stick to regulations and respond calmly”- HYBE Label’s new CEO Lee Jae-sang responds to NewJeans' Min Hee-jin CEO reinstatement request  Sportskeeda
  2. NewJeans members speak up on HYBE-Min Hee-jin conflict: 'We are just working hard for our dreams. Did we do something wrong?'  CNA
  3. In a rare act of defiance, a top K-pop group is going rogue  Business Insider India
  4. NewJeans demands to restore the position of former CEO Min Hee Jin: Gives Hybe a 2 week deadline  Hindustan Times
  5. K-pop girl group New Jeans issues ultimatum to HYBE  Pragativadi

https://news.google.com/rss/articles/CBMiggJBVV95cUxPYTVkOWdHUVRTc2VrRFFmN2RZT1BRQ2FCUHJLY2ttSUljM0phN05SNXIwcjV6TlhPdVVOOGVqb0lmQlNMNHJOR2NDVHlXV0pEZkRqaXRYbWZYLVI1SnNnczk3bTk0RzNRX1dxcFliU3Z2QTdiYmZpZUJNbUphLUdOZkpIYmlhN3o0bHdtek5zYW8xZ0VfSnpnYzF5RVY4WUl2aGdXSGo3aWVMODFONkRtbFlVcS15QVhTV2c1RnRNcmQ1WXdqRklINTI1bFBHWUc3X25VUTV2ckJiV1AzOHpwYk1kMUdpQS1fN09KdVczem9XM3ItYmdxZVFYNk1Wd1d6MXc?oc=5

2024-09-12 21:48:00Z

Bagikan Berita Ini

0 Response to "“We will stick to regulations and respond calmly”- HYBE Label’s new CEO Lee Jae-sang responds to NewJeans' Min Hee-jin CEO reinstatement request - Sportskeeda"

Post a Comment

Powered by Blogger.